Jazda konna
+9
kToSiEk
Laffy
Innocent_Girl
mysweettime
Dorota_Girl
PatsyGirl
priceless
naciak
Gwiazdeczka
13 posters
Strona 1 z 2
Strona 1 z 2 • 1, 2
Jazda konna
Jeżdżę konno od 9 lat. Jest to moja ogromna życiowa pasja i nie mam wątpliwości, że tak już pozostanie. Czy ktoś z Was także jeździ konno?
Re: Jazda konna
a w życiu. boję się konii.
naciak- Liczba postów : 5520
Ja kiedyś jeździłam... Teraz mam fobię, odkąd zeszłego lata trafiłam na jakiegoś dziwnego konia i zrzucił mnie 2 razy w ciągu jednego dnia i potem jescze uciekł ze stadniny... Chociaż i tak miałam dużo szczęścia.
Ja się boję koni... Obok mojej podstawówki była stadnina i słyszałam, że tam dziewczyna spadła z konia i zmarła...
ja uwielbiam konie. Kiedyś nawet się przymierzałam do tego, by zaczął jeździć, ale jakoś potem stwierdziłam,że to nie dla mnie.
Dorota_Girl- Liczba postów : 2444
Ja tez uwielbiam konie,niestety,ostatni raz jeźdźiłam na nich jakieś dwa lata temu,ale te chwile,kiedy jeździ sie na koniu są takie...takie...niezwykłe,dodają kopa
mysweettime- Mrs. Rozon
- Liczba postów : 3285
A ja, chociaż uwielbiam konie to się boję na nich jeździć.
Głaskać, dawać jeść i te sprawy - owszem.
Ale jak myślę, że mam wsiąść na grzbiet i jechać to ciarki mnie przechodzą.
Głaskać, dawać jeść i te sprawy - owszem.
Ale jak myślę, że mam wsiąść na grzbiet i jechać to ciarki mnie przechodzą.
Dobrze wiem, o czym mówisz Kiedy jeżdżę nic innego się dla mnie nie liczy. Wszystko dookoła gdzieś się rozmywa. Jestem tylko ja i koń Dopiero, gdy siedzę na końskim grzbiecie mogę powiedzieć, że jestem naprawdę szczęśliwa.mysweettime napisał:ale te chwile,kiedy jeździ sie na koniu są takie...takie...niezwykłe,dodają kopa
Jeździłam, kilka razy..... Ale nie ciągnie mnie do nich. Prawdę mówiąc, przerażają mnie ^^'
Pozostaję przy miłości do psów.
Pozostaję przy miłości do psów.
Ja jeździłam konno cztery, pięć razy w życiu... Szczerze mówiąc, to tak średnio mi się podobało. W ogóle.
kToSiEk- Liczba postów : 939